View: 12 24 ALL
  • Bio laneno seme, 500 g
    2,89 

    Lan je izjemno bogat z esencialnimi maščobnimi kislinami omega 3 in vsebuje veliko mineralov in vitaminov. Semena so skrbno zbrana s senzoričnim testiranjem, so odlične kakovosti in imajo aromatičen okus.
     
    Dober vir kakovostnih maščobnih kislin so v mlinčku zmleta lanena semena. Pomembno je, da se v mlinčku ne pregrejejo, zato nikoli naenkrat ne meljite več kot nekaj žličk semen. Pri pregrevanju semena oksidirajo. Ena jušna žlica olja je enakovredna 3-4 žlicam zmletih semen. Ker je izkoristek manjši, je bolje dodati še več semen.
     
    Recept po dr. Johanni Budwig za boljše zdravje ― oljno proteinska dieta
     
    Laneno olje s skuto
    1 skodelica ekološke skute (z malo maščobe 1-2 %, priporočamo kozjo skuto ali mladi sir)
    3-6 žlic lanenega olja Rapunzel OXYGUARD®
    1-3 žlice sveže mletih lanenih semen Rapunzel (olje hranite na temnem, v hladilniku in ga pred uporabo dobro pretresite)
     
    Bolniki z kroničnimi in »neozdravljivimi boleznimi« naj uživajo ta pripravek po malem preko dneva. Najboljše je, da si ga pripravljajo sproti. Sestavine dobro premešajte, najbolje v mešalniku. Laneno olje se mora dobro pomešati s skuto, da postanejo omega 3 maščobne kisline vodotopne v krvi. Žveplo v skuti tako doseže vsako celico v telesu in poskrbi za pravilno izmenjavo kisika in drugih snovi. Pozitvno žveplovodikovo skupino najdemo tudi v aminokislinah metionin in cistein. Ta kombinacija je aktivna in učinkovita samo, če njenega delovanja ne uničimo s hrano, ki vsebuje transmaščobne kisline (margarina, piškoti in pecivo z vsebnostjo margarine) in hrane, termično obdelane v mikrovalovni pečici.